Dobre rady w modzie i kosmetyce

Kategoria: Styl życia Opublikowano: czwartek, 20 czerwiec 2013 Izabela Zaloudik

Dział "Dobre rady" opiera się na krótkich ale ciekawych, i mamy nadzieję pożytecznych poradach, opartych na zasadzie "czy wiesz, że" - taki mix porad w pigułce.

Tym razem zajmiemy się tematami modowymi jak i makijażowymi.

Biustonosz - powinien być zawsze dobrze dobrany, pod biustem ciasno dopasowany, o miseczce w rozmiarze takim, aby fiszbina okalała całą pierś - gwarancja wygody i dodatkowy efekt, jaki można w ten sposób uzyskać, to zwiększenie rozmiaru biustu o rozmiar lub dwa.

Brwi - malować je można cieniami lub specjalnym tuszem, co jest szybsze w wykonaniu, natomiast kredka nie wygląda zbyt dobrze. Również nadmierne depilowanie ich nie jest wskazane.

Ciało - nie ma idealnej sylwetki, a każde ciało należy pokochać w jego naturalnej postaci. Zastosuj przy tym tylko odpowiednie triki, ale przede wszystkim, nie katuj się - zaakceptuj to czego nie możesz zmienić.

Czas - poświęcony na ćwiczenia dla zachowania zdrowej sylwetki, dla kobiet to tylko 30minut co drugi dzień, dla mężczyzn 45minut co drugi dzień.

Ćwiczenia - nie lubisz ich? Częściej tańcz, uprawiaj seks, poświęć więcej czasu swojemu zwierzakowi. Tańcząc umacniasz więź z partnerem, podczas seksu wydziela się hormon szczęścia, a dłuższe spacery i zabawa z pupilem uchronią Twój dom przed zniszczeniem. Czyli same korzyści.

Depilacja - mechaniczne usuwanie włosków. Depilujemy brwi - nadając im ładny łuk; linię bikini - dla zachowania higieny; "wąsik" lub "brudkę" - w tych okolicach jest to zabieg bardziej bolesny, ale wykonanie go jest niezbedne w przypadku zwłaszcza ciemnego owłosienia; nogi - na gładkiej skórze lepiej układają się rajstopy.

Dieta - zapomnij o diecie, raczej zmień swoje nawyki żywieniowe i traktuj je jako coś normalnego. Zastosuj tę zasadę dla wszystkich domowników, a szybko zauważysz pozytywne efekty takiej zmiany.

Kalorie - nie licz spalanych kalorii, raczej zastanów się ile potrzebujesz ich do codziennego życia.

Konturówka do ust - wybieraj zawsze w kolorze szminki, a jeśli nie nakładasz szminki to w kolorze swojej barwy czerwieni wargowej.

Książka - czytaj 1 książkę tygodniowo z danej dziedziny, a po 2-3 latach staniesz się znawcą tematu, po 5 ekspertem, a po 7 ekspertem klasy świtowej.

Menopauza - na częstotliwość uderzeń fal gorąca (zmniejszają), oraz jakość kośćca (poprawiają) mają wpływ pigułki z wyciągiem z lukrecji, i to bez skutków ubocznych.

Menu - będąc zaproszonym do restauracji nigdy nie wybieraj ani najdroższych, ani też najtańszych pozycjii z menu.

Metabolizm - ilość mięśni w ciele ma wpływ na szybkość metabolizmu naszego organizmu - chcesz schudnąć? Zwiększ ilość mięśni lub popraw ich jakość bo to one zużywają najwięcej energii.

Mobilizacja - ulubiona garderoba, ale za mała, powieszona na widoku, będzie nas mobilizowała aby zrzucić kilka cm, aby znowu móc ją założyć - warunkiem jest, aby była to garderoba wysokiej jakości, a nie już zniszczona.

Napiwek - powinen stanowić 10% rachunku, zostawiamy go na stole.

Obcasy - chodzenie na nich wyszczupla nogi, stopy stają się smuklejsze, również zostaje wymuszona prawidłowa postawa ciała, i poruszamy się piękniej (seksowniej). Czyli same korzyści.

Orzechy - już garść orzechów dziennie zmniejsza apetyt, poprawia samopoczucie i wpływa na funkcjonowanie serca. Ale uwaga, nie przesadź z ilością bo są również bogate w tłuszcze.

Pareo - na ile sposobów można zawiązać jeden kawałek tkaniny, wyczarowując kilka ubiorów i to w krótkim czasie - idealne na lato, urlop i dla każdego wieku. Naprawdę warto mieć kilka takich kawałków w swojej szafie.

Posiłek - dopiero ułożenie sztućcy obok siebie, na brzegu talerza oznacza zakończenie posiłku.

Produkty 2w1 - unikaj ich do włosów farbowanych bo przyspieszają wypłukiwanie koloru (podobnie jak produkty przeciłupieżowe).

Sen - jeśli masz problemy z zaśnięciem, napij się soku z wiśni, który podnosi poziom melatoniny, hormonu odpowiadającego za jakość snu.

Spodnie - dobrze dobrana para spodni (obowiązkowy ciuch w naszej szafie), może optycznie wydłużyć nasze nogi o 10 cm.

Stres - długotrwały ma wpływ na odkładanie się tłuszczu w organizmie w okolicach brzucha, ramion i twarzy.

Stringi - koronkowe: są seksowne, dlatego czyjesz się sexi; bezszwowe: nie posiadają szwów, dlatego nie "wcinają się" brzydko w ciało. Niestety, stringi bywają przyczyną podrażnień. 

Szminka do ust - dużo lepiej wygląda nałożona pędzelkiem, niż bezpośrednio z opakowania. Można je przechowywać w lodówce, zwłaszcza w okresie letnim.

Śniadanie - jeśli je opuścisz, to twój organizm zwolni wydatkowanie energii, zacznie ją oszczędzać i gromadzić w postaci tłuszczu - czyli odwrotnie niż chcemy.

Tusz do rzęs - po okresie trzech-czterach miesięcy od otwarcia, tusz zasycha i traci swoją gwarancję. Nie należy, podczas nabierania tuszu na szczoteczkę, intensywnie poruszać nią, powoduje to nadmierne wtłaczanie powietrza do środka a przez to szybsze psucie się produktu. 

Wierzchnie okrycie - płaszcz w restauracji zostawiamy w szatni, a w kawiarni nigdy nie kładziemy okrycia na sąsiednim krześle.

Wino - to kelner uzupełnia wino w kieliszkach, chyba, że nie pojawia się przez dłuższą chwilę - wtedy tę rolę pełni gospodarz stolika.

Woda - im mniej pijesz tym bardziej obniżasz temperaturę ciała, a tym samym gromadzisz tłuszcz w organizmie bo spowalnia się metabolizm.

Zdrowie - przelicz kondycję na pieniądze. Dobrym zdrowiem zaoszczędzasz na lekach, prywatnych wizytach w gabinetach lekarskich (ograniczasz się do wizyt kontrolnych).

Zmarszczki - produkty posiadające w swoim składzie Rokitnik oraz Fitosterole, mają pozytywny wpływ na odbudowę owalu twarzy oraz zminimalizowaniu ilości i głębokości zmarszczek.

 

Kącik porad będzie stale uaktualniany.

Zapraszamy do lektury i komentowania oraz dzielenia się Waszymi ciekawymi radami.